علائمی که نشان می‌دهد فیلتر باید تعویض شود

 

اگر متوجه شدید که آب به دست آمده از دستگاه طعم و بوی نامطبوعی به خود گرفته است، به احتمال زیاد زمان تعویض فیلتر آب فرا رسیده است. همچنین ممکن است فشار آب به تدریج کاهش یابد، که این امر نیز نیاز به فیلتر جدید را نشان می‌دهد چرا که فیلترهای قدیمی مسدود شده‌اند. شما همیشه می‌توانید از نشانه‌های بصری (واقع در فیلترهای دارای ظروف شفاف) استفاده کنید این نشانه‌ها به شما اطلاع می‌دهند چه زمانی فیلتر کثیف و آلوده شده است و نیاز به تعویض آن است. همیشه در مورد هر دستگاه تصفیه آب دستورالعمل‌ها را از ابتدا بررسی کنید، تا بدانید که چه زمانی برای تعویض فیلترهای آن پیشنهاد شده است تا بتوانید سر موقع آنها را عوض کنید.

چرا تغییر و تعویض فیلتر تصفیه آب مهم است؟

تعویض فیلتر تصفیه آب می‌تواند عملکرد دستگاه‌ها را مؤثرتر کند و طول عمر دستگاه افزایش پیدا میکند، که در واقع شما از نوشیدن آب سالم و تصفیه شده برای همیشه مطمئن خواهید شد. برای اینکه این کار را راحت‌تر انجام دهید، می‌توانید سراغ خرید برندهایی بروید که امکانات و خدمات خاصی برای این منظور به مشتریان خود ارائه می‌دهند. مینروا فیلتر یکی از همان برندها است که خدمات عالی برای مشتریان خود در مورد زمان تعویض فیلترهای تصفیه آب ارائه می‌دهد. با خرید دستگاه‌های مینروا فیلتر به باشگاه مشتریان آن اضافه می‌شوید که از مزایای آن این است که زمان تعویض فیلتر و همچنین خرید فیلتر های دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی از طرف مینروا به شما یادآوری می‌شود که دیگر نگرانی بابت عقب افتادن این کار نداشته باشید.

اگر می‌خواهید همیشه در خانه خود آب تصفیه شده و سالم داشته باشید، باید مرتب فیلترها را تعویض کنید. در غیر این صورت، میزان دبی آب تولید شده از سیستم فیلتر آب کاهش می‌یابد و در نتیجه سیستم ضعیف کار می‌کند (یا سیستم اصلاً کار نمی‌کند).

خرید دستگاه و فیلتر تصفیه آب

سرمایه گذاری روی خرید بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، می‌تواند سرمایه گذاری بسیار عالی برای اطمینان از مصرف آب سالم باشد. هزینه خرید دستگاه و فیلتر آن در برندها و فروشگاه‌ها می‌تواند متفاوت باشد و شما می‌توانید دستگاه‌هایی باکیفیت و مقرون به صرفه‌ای را در بازار پیدا کنید. برند مینروا فیلتر مجموعه‌ای از دستگاه‌های تصفیه آب با سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس را به شما ارائه می‌دهد که در میان بهترین روش‌های تصفیه آب است.